mandag 29. juni 2015

Min løsning på utfordring #5

Hei igjen, mandag og  ny uke, er det ikke deilig. Kveldene er lengre og lysere, enda vi ikke bor langt oppe i nord.

Jeg benyttet sjansen til å lage noe Project Life sider, ble så inspirert av Wibeke sitt bilde til den siste utfordringen.

Jeg bestemte meg for å bruke bildene fra den herlige langhelgen jeg fikk sammens med min sjef Lone 
Vi skulle egentlig på Project Kurs sammen, ble litt kræsj da hun måtte få fikset høyre armen sin. 
Egentlig kunne jeg tenkt å bare bli igjen i Fredrikstad, finere vær, nært sverige, og fantastisk selskap, og da tenker jeg ikke bare på Lone, men dyrene som de har å. Hadde en fin samtale med hanefar en morgen.


Jeg er så glad i wood, så det jeg har brukt her fulgte med et av de nye Project Life kitene. Liker så godt at de er kommet med pynt.



Jeg har å laget en side fra kurset jeg var på med Becky Higgins, og i hennes ånd har jeg brukt lite pynt i forhold til jeg vanligvis gjør.




Vi fikk et utrolig flott kit til kurset, elsker bådet kortene og albumet. Nydelige farger og flotte ordtak.


Det var det jeg hadde å vise frem i dag. Hvis du vil være med på vår utfordring så er det bare å trykke på linken #Utfordring 5

Jeg har brukt:
Prosject Life Value Kit Cathy Zielske
Simple Stories I AM enamel dots
Mambi sticks 
Klistremerker Hverdag Papirdesign
MambiChips


Det var det jeg hadde for i dag, ha en nydelig kreativ sommer dag ♥
~DT Jorunn~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar