onsdag 6. mai 2015

Tutorial på brettekort, og inspirasjon til utfordringen :)



 
Jeg har fått lekt meg litt med de flotte arkene
til KaiserCraft i serien Oh so lovely Collection.
 
Brettekortet er ganske enkelt, men med mønsterark
på alle sidene gir det et flott helhetsinntrykk :)
 Dette er også litt inspirasjon til Utfordringen vår.
 
I tillegg til mønsterark og kartong, har jeg pyntet med perler, kakeservietter,
Alle kanter er (som vanlig) svertet med catseye.
 
 
Jeg har tatt utgangspunkt i bazzill, og kuttet til et kort i str 15x27 cm.
Dette scorer du ved 4, 10 og 16 cm, og bretter som et trekkspill.
 
 
Her er kortet knytt sammen med blonden.


 
Åpent kort med skrivefelt inni.


 
Baksiden av kortet. Blonden jeg har brukt til å knyte sammen kortet
 har jeg bare limt under panelene med mønsterark på første og siste side-
 altså ikke under de to i midten- da ville ikke kortet lukke seg skikkelig.
 
Håper dere fikk litt inspirasjon til å bli med på utfordringen vår :)
 
*Helen*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar