fredag 24. april 2015

Lykke i hverdagen, Layout.

God morgen, i dag har jeg tatt for meg de nyeste arkene til prima, det i seg selv er jo en lykke i hverdagen. Må bare si jeg elsker dem :)





Bilde av storjenta mi er fra ferieturen i fjor, da vi endelig fikk fint vær og omgangssyka hadde gitt seg. Her på denne LOen har jeg brukt litt av de teknikkene jeg lærte av Riikka på kurset i vinter, med embossing og litt tegning av rundinger.



Selvsagt har jeg å brukt favoritt blomstene mine fra Papirdesign. De er så yndige,og for ikke å snakke om blingen fra prima, de kan jeg ikke få nok av. Det turkise du ser er fabercastell gelatos, jeg fargela litt plastikk og sprayet på vann og gnidde det utover før jeg trykket det på mønsterarket. 

I morgen vil jeg vise dere hva jeg gjorde med resten av arkene jeg brukte på denne Loen, jeg er så glad når jeg kan få brukt opp alt, ikke noe skal gå til spille.

~DT Jorunn ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar