tirsdag 14. april 2015

Graphic 45 Baby-kort

God morgen! 
I dag blir det som lovet et baby-kort til jente laget med resteark etter gårsdagens prosjekt.




Selve kortbasen er laget av Bazzill Vanilla som er kuttet i 7"x12" og brettet på midten. 
Oppsettet på dette kortet er inspirert/ liftet av en "førstehjelpspose" laget av Camilla Halseth som er publisert i siste nummer av Ett Trykk. Mønsterarkene som er brukt er fra Graphic45-serien Precious Memories. Til pynt er det brukt diverse blomster blant annet fra Wild Orchid og papirdesign i tillegg til blondeserviett og dies fra Memory Box. Blondekanten oppe er stanset ut med Magnolias dies Old Swedish Lace.




Inni er kortet også pyntet med de flotte mønsterarkene, men her måtte jeg "ta hull på" et nytt ark da jeg ikke hadde nok rester :) Det som slår meg med disse arkene er at du må jo være helt suverene å bruke til babyshower (som jo blir mer mer populært i Norge) da de har en fin blanding av rosa og blått i seg. Skrivefeltet og feltet med stempeltrykk er stanset ut med Hot of The Press sin dies 2 oval doilies & mats, som er helt suveren å stanse ut med BTW :) Stempelet inni og Velkommen på forsiden er fra en liten stempelplate fra Staz.




Jeg pynter vanligvis ikke så mye på baksiden av kortet, her kunne jeg ikke dy meg for å bruke et lite utklipp av en kjole over Initialene mine :)

Håper alle har en fin uke!
Klem fra Ann-Kristin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar