søndag 15. februar 2015

10 herlige år...ProjectLife.

God søndags morgen, da er vi kommet til min siste dag for denne gangen, og jeg fortsetter hvor jeg slapp i går.


Det er terapi for hjerte å se igjennom gamle bilder, mye fliring og aawwing, og det er rett og slett herlig.


Jeg hadde nesten helt glemt ut hvor glad minstemann var i å bruke hatt, eller hvor glad begge mine er i å kle seg ut.

Men jeg har ikke glemt hvor gode venner de er :)

Jeg har helt klart ikke glemt hvor skremt jeg ble da min kjære vekket meg en tidlig morgen med et helt rødt øye, huff, snakk om å våkne brått. Heldigvis gikk det bra.

Om man skal si heldigvis så skjedde det med det øye han så dårlig på fra føra av, hadde det skjedd med det friske øye så hadde det ikke gått fult så bra.

Søsken skal være uenige ofte, det er da de styrker båndene seg imellom.


Årene går så sabla fort, før man vet ordet av det er man besteforeldre :)

Må le, vi har en skøyer i familien ♥


Herlige minner..

Så var vi faktisk kommet til der hvor vi er nå.

Eple faller kanskje ikke så langt fra stammen, minstemann har vel litt å slektes på :P

Jeg har stort sett brukt det samme som i går. Den første siden har jeg brukt BoBunny Our Lill Monster og de 3 siste har jeg brukt Modern Miss, jeg har pyntet med dots, sn@p life documented stickers, mambi sticks,MME Chalk Studio stickers, og jeg har brukt Heidi Swapp Overlays. Lommene til Heidi Swapp. Jeg har festet bildene med taperull, synes det er i grunnen best når det kommer til ProjectLife.

Det var det jeg hadde for denne gangen, I morgen kommer synnøve, for ikke snakke om at vi starter en ny form for utfordring, og jeg kan love dere det blir spennende.

~DT Jorunn~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar