mandag 12. januar 2015

MORMOR'S OPPSKRIFTER

God mandag og godt nyttår! 
Kjøpte meg en bok til å ha oppskrifter i for en stund siden... Planen var å ha den som den var....


Sånn her....


og sånn her :)

MEN det var FØR jeg fikk sett Pion design sin serie SIRI'S KITCHEN!!

Da begynte det å spinne oppe i de små grå og jeg bare MÅTTE klippe og lime og brette i de lekre arka :)

Og DA endte oppskriftsboka  mi opp SÅNN:


Litt mer fargerik, hehe, og heeeelt min stil :) 


Herlig bilde :)



Jordbærbilde :)



En liten klokke i hjørnet er eneste pynt utenom mønsterarka


Pyntet innside - og klar til innholdsregister..


Skilleark :)


Og baksida med homemade-stempel :)

Materialliste:


Må også legge til at denne serien finnes i blått - sååå vakkert.

Håper du også ble inspirert til å lage din oppskriftsbok :)

Klem fra Synnøve





2 kommentarer:

  1. Nydelig Synnøve, og jeg skjønner godt at du ble fristet til å pynte etter at du så disse lekre arkene :)

    SvarSlett