fredag 2. januar 2015

En tag

Hei igjen, og godt nytt år til dere alle sammen! 
Håper dere har hatt en fin nyttårsfeiring! 

I dag har jeg laget en tag jeg. Tror sitatet her skal være mitt nyttårsforsett også. Rett og slett ta seg tiden til å gjøre disse små viktige tingene, og ikke bare stresse seg gjennom dagene. Sikkert flere som kjenner seg igjen... :)


Jeg har brukt en tag fra Prima. Mønsterarket er fra Blue Fern Studio; Botanical Garden. Har klippet ut en blomst fra Meadows of Time. Sitatet er fra Calling Cards.I kantene på tagen har jeg embosset med Stampendous Encrusted Jewel Kit.



Rammen er også fra Blue Fern Studio, Ever After frame set. Den er malt med Crackle Paint, og så har jeg brukt Cats Eye Creamy Brown og Chestnut Roan på den. Blomstene er fra Prima.

Da er uka mi ferdig for denne gang. Vi ses igjen om noen uker!

Klem Malin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar