onsdag 10. desember 2014

Julekort alla Jorunn ♥

Hei alle sammen , i år er jeg litt sent ute med det meste, følte jeg hadde så god tid, og vips så er jeg veldig sent ute. Men det går seg til.

I dag har jeg laget et julekort som skal få den ære å dra utenlands, men siden jeg er langt over fristen så blir det vel et nyttårs kort :)




Dere kan tro jeg har virkelig koset meg da jeg lagde dette kortet, musikk på ørene, kakemann og godt humør.



Jeg må bare si at jeg virkelig elsker Maja Design, det jeg har brukt her på fram og baksiden heter A gift for you. Kartongen jeg har brukt er rester fra Everyday Circus med Fancy Pants, er blitt en stor tilhenger av bruk av rester.. Jeg har brukt de nye klistremerkene til Mambi ,Baby it is cold outside

Jeg brukte begge siden av Maja design, den lille ruten har jeg brukt Kort og Godt perler på dusken på luen til nissen, og tre av dem har jeg brukt 3D puter for å gi litt liv i kortet.

Walnut Stain har jeg inket med for å få en litt gammel stil. Osteklut noe jeg ikke tror jeg har brukt på mange mange år, artig å gjøre noe nytt. Det er Prima sine blomster den store hvite, og papirdesign den små røde rosene, de små hvite, med rosa skjær i er jeg litt usikker på, stod bare blomster på pakken. Siden det snart er jul har jeg brukt glitter limet mitt distress stickles Fires brick, en nydelig farge. Wood hjerter og wood fugl, hører liksom julen til.



Her har jeg brukt papirdesign sitt mønsterark Røde roser, er lett å bruke hvit tusj/penn for å skrive en julehilsen med.


Det var det jeg hadde i dag, på fredag er jeg tilbake med noen annet. Ha en nydelig dag videre, og husk ta en klementin ♥

~DT~Jorunn ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar