fredag 28. november 2014

En LO!

Hei igjen! 

I dag vil jeg legge ut en LO jeg har laget. Bildet er av barna mine, og er tatt i jula for snart 2 år siden. Det er desverre litt mørkt, men liker bildet veldig godt, og barna var så søte da vi tok bildene! <3



Jeg har brukt hvit Bazzill i bunnen. Mønsterarkene er fra Maja Design. De er (som vanlig) rullet i kantene, men denne gangen har jeg faktisk IKKE overfalt kantene med stempelpute. ;) Bildet har en matte med rød Bazzill. Tekststripene er fra mønsterarkene. Det er jo nesten det beste med hele arket, de kan brukes nesten overalt! :) Juletreet er det samme som jeg brukte på tagen, hvor jeg laget det til et 3D tre. Jeg brukte denne diesen. På treet satt jeg perler i ulike størrelser. Noen blomster fra Prima og jeg stanset ut en kvist med punchen Branch fra Martha Stewart.

Ja, det var siste fra meg denne uken! Ønsker dere en flott førjulstid med masse hyggelige scrappestunder!

Klem Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar