mandag 6. oktober 2014

Julestemning!!


Klementinene, pepperkakene, julesjokoladen og JULEARKENE har kommet i butikken :)
Og jeg har kommet i julestemning ;) Årets julekortproduksjon er i gang- denne gangen med de flotte mønsterarkene fra Kort&Godt.






Jeg har i år laget et brettekort der jeg har tatt utgangspunkt i bazzill 6x 12, og rett og slett brettet det i to, for så å brette ene delen (forsiden) diagonalt.
Inni har jeg pyntet med pynt som står litt opp, sånn at kortet holder seg åpent- som et staffelikort :)


Til dette kortet har jeg brukt bazzill kraft, mønsterark fra Kort&Godt, spellbindersdies, snøfnuggpuncere fra Martha Stewart, blomster fra Wild Orchid Craft, stempelpute fra Cats eye , bånd med God Jul fra Scrappiness og selvfølgelig glitterlim!!

Håper dette kan inspirere ;) Kommer mere juleting utover uka, så følg med ;)
Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar