lørdag 27. september 2014

Sn@p lørdag.


God lørdags morgen, da er jeg på farten ut og skal tilbringe dagen på papirfestn og suge til meg litt mer inspirasjon, og ikke minst kurse meg litt :) I dag har jeg 8 nye sider fra Sn@p albumet mitt Burlap Binder Teal


Her har jeg bare brukt en søt liten pil i wood fra MME og lar arket si alt, for neste bilde er sammens med denne i albumet.

Her å lar jeg arkene tale det meste, har brukt Magic Monday button, ramme fra Diy simple stories og stickers fra Diy Simple stories.


 Hver dag ved bassenget kom det utkledde mennesker vi kunne la ungene våre få tatt bilde sammen med, vi kjøpte vel et bilde hver dag, vi støttet opp lokalbefolkningen samtidig som vi fikk noen fine minner som ikke kostet så mye. Ikke minst en happy sønn :) Her har jeg bare pyntet med dots fra diy simple stories og klistremerke fra Fancy Pants everyday circus. Arkene jeg har brukt er fra I heart summer, elsker den serien, klare og sterke farger, akkurat sånn vi helst vil huske sommerferien.

Må le litt her, til å med han far selv vil ha bilde av seg selv hehe, her har jeg pyntet siden med Everyday circus fra fancy pants, diy stickers og magic monday, hoved siden er fra 24/7.

Tenåringen vår som faller ut i tanker, blinkskudd vil jeg kalle det :) Her har jeg bare brukt Diy sine stickers. Arket er fra 24/7. Wood er fra MME og studio calico.

Her er samtalen vi hadde etter at jeg hadde tatt bildene, jeg er såååå ut, og forstår ingenting. Hoved arket jeg har brukt her er 24/7 og kommer med disse snakkeboblene. Og følte for å få en knall rød farge med her, litt for å få frem poenget, men ja late dager skal ferien inneholde. Denne buttonen er fra Magic Monday.


Det er sjelden det blir noen bilder av min kjære mann når vi er på ferie, men etter at jeg begynte med scrapping har det blitt betydelig flere, men å få han til å opptre normalt på bilder er nesten umulig, burde fått meg et lite spionkamera hehe. Men her fikk jeg det faktisk til. Hoved arket her er faktisk fra Misc Me serien modern miss, og er fra BO Bunny. Rammen er fra Diy, button fra papirdesign, wood fra MME og hånden er Mambi stiks.


hehe vel denne siden snakker nesten for seg selv. Arkene jeg har brukt her er fra to serier til I heart summer, button er fra papirdesign, stickers er fra Diy og fancy Pants Everyday cicus. Dottene er fra diy simple stories.


Det var det jeg hadde i dag, håper du har en nydelig Lørdag, sees i morgen.

-DT Jorunn-








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar