fredag 12. september 2014

En LO fra meg!


Jeg har laget en LO, som nok kan sies å være ganske typisk meg i stilen. Grønt er kanskje ikke den vanligste fargen min, men måten å bygge opp LOen på er vel den måten jeg helst lager dem. Med rufsete "malinrullede" kanter, blomster, blonder og perler og sånn... <3 Bildet er av barna mine, fra påsketider tenker jeg.




Har en Bazzill Kraft i bunnen, den bruker jeg ofte. Den passer jo til alt! Mønsterarkene er fra Maja Design, en av mine favorittprodusenter. Har brukt arka fra serien Coffee in the Arbour, "Feel the grass" og "Rose Garden". Alle ark er gått over i kantene med Cats Eye Creamy Brown. Bak bildet har jeg krøllet sammen en bit med "Tissue Wrap" fra Tim Holtz.



Også fra Tim Holtz er  "Sprocket Gears" og en liten flaske "Idea-ology Corked Glass Vials" . Den inneholder litt diverse embossingpulver fra Stampendous Encrusted Jewel Kit, i fargen pink. Denne pakka grep jeg tak i og MÅTTE ha, uten at jeg først visste helt HVA jeg kunne bruke dette til. Fargen var sååå fin, og det glitret jo så fint og... :P Hihi. Den ble i hvertfall puttet oppi flasken.



I tillegg har jeg brukt den til det den egentlig er til, nemlig å embosse med. Jeg har brukt det på den gamle boksiden jeg har på siden av bildet. (Min kusine tror jeg er gal, da jeg fikk tak i en gammel fantastisk bok fra 1900, som jeg river i stykker... ) Jeg har også embosset nøkkelen under bildet.




Blomstene jeg har brukt er en blanding av nytt og gammelt fra Prima. Ellers har jeg brukt noen knapper med litt Scrappers floss i,  perler fra KaiserKraft og bånd fra Melissa Frances. Den lille teksten er fra Sn@p! Cardstock Stickers Typeset.

Ønsker deg en fin dag! Klem Malin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar